Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

FUCK everything that doesn't make you happy

Blev en liten snabbis på gymmet även idag. Så himla skönt att springa av sig alla tankar som flyger fram och tillbaka på ens hjärna, speciellt nu i tonåren brukar de säga... 
 
Annars då? Jo dagarna trampar på, sakta men säkert.. Har varit och träffat brudarna i volleybollen ikväll och bestämt lite hur vi ska lägga upp kommande säsong och även lite roliga aktiviteter tillsammans. Riktigt härliga brudar dedär! Mycket skratt blev det, det gillar vi! 
 
Om några dagar fyller jag 18 också. Om 6 dagar för att vara exakt!! Herregud. Har lite smått panik vad som kommer att ske efter stundenten. Visserligen ett år kvar tills dess, men samtidigt, hallå gick ju nyss i ettan?? Tiden går fort. Vill verkligen utomlands. Kolla runt i världen, jobba, sola, bada, festa, möta nya människor och allt såntdär spännande. 
Sen var det det där med önskelista... Vad ska man önska sig?? Mamma och pappa brukar alltid säga, "man får önska sig vad man vill, men sen om man får det man önskar sig är en annan sak". Skulle kunna önska mig allt från en villa i LA, bil, resa ect. men lite orealistigt ( stavas det så? haha... ) kanske... Finns mycket saker som jag skulle sitta och drömma mig vidare på.
Så på min mer realistiska lista står det mer saker som; ray ban solglasögon pilot, gummistövlar, vårkläder, vs morgonrock, blusar, svart skinnjacka, presentkort, parfym nagelfix osv. Inte världens roligaste kanske... Men gillar inte att få så mycket sågrejs när man fyller, utan det ska vara nått som man kan utnyttja. Haha inga häga krav alls kände jag där... Men det är ju faktiskt tanken som räknas. Sen om man prickar mitt i prick så är det ju bara en bonus. 
Oj vad det här inlägge spårade ur kännde jag... Ska inte tråka ut er mer med massa tråkig text. Pusshej!! 
 
 
// Kassler med keso och ärtor, sallad och avokado med pesto // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0