Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

INSPERATION

Har både läst och hört mycket om träningshets på den sista tiden. Hur välden har blivit så hetsig med alla uppdateringar på facebook, tweeter och instagram med bilder. Men jag ser inte alls hur det skulle vara hetsigt att träna? När folk lägger upp bilder på när de tränar och vad de äter så ser jag det endast som insperation. 
 
För er som stör sig på t ex att kompisen just avklarat ett hårt träningspass eller lagat en nyttig maträtt till lunch eller kvällsmat. Vad gör det dig? Påverkas du så lätt av andra? Jag tycker du ska konsentrera dig på det Du mår bra av. Nu säger jag inte att alla mår bra av att träna. Men jag personligen mår mycket bättre av att få röra på mig och äta nyttigare och vill därför insperera hur lätt det egentligen är att kunna få uppleva den känslan. Men som om man väljer att inte träna och ändå mår bra av det så säger jag inte att det är ett dåligt alternativ och att alla måste träna, utan det är upp till var och en. För vissa kanske det räcker med att gå ut och gå en gång i veckan, och det är inte så lite faktiskt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0