Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Klippa kort?

Är faktiskt ganska så jobbigt att ha långt hår... Har stora funderingar på att klippa kort och färga lite ljusare till sommaren. Skulle vara ganska så skönt att få bort det på sommaren då det blir ganska så varmt. Dessutom har jag planer på att jobba större delar av sommaren och då är det ganska så skänt att ha så lite hår som möjligt. 
 
Dessutom är mitt hår vääldigt slitet just nu... Så det skulle nog må väldigt bra av att "starta om på nytt" så att säga. Men vet inte om jag kommer passa i kort... Tycker t ex att Angelica Blick blev väldigt snygg i sin frisyr när hon klippte av håret. och färgade blont. Tror ni det skulle passa mig? 
 


Tycker detta är väldigt snygg! Tror ni jag skulle passa i det? :) 

Kommentarer
Postat av: Ronnjaaa

Skit snyggt! Kör på det!

2013-04-16 @ 18:29:24
URL: http://ronnjaaa.blogg.se
Postat av: Cecilia

Kör bara kör Jullan!

2013-04-16 @ 18:41:00
URL: http://cszabo.blogg.se
Postat av: lina

Klart du skulle babe!

2013-04-16 @ 19:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0