Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Olika sommarjobb

Har sedan två år tillbaka jobbat 8 timmar i veckan på två olika företag där jag har städat och så. Inte så kul egentligen... men är väldigt glad nu i efterhand då plånboken snart är redo för massor med utlandsresor. Såå taggad!! Har även sedan 1 sommar tillbaka (kanske till och med två, kommer inte ihåg... haha) jobbat i en liten gårdsbutik som ligger på vägen till Nyköping, Ändelbols gård. Ett ställe jag verkligen rekommenderar!
 
Ändelbols gård ligger på vägen mot Nyköping, om man åker från Katrineholm vill säga. Precis innan man kommer fram till Brobys badplats svänger man vänster in i skogen. På gården ligger det en liten gårdbutik som är mest kända för sina tomater. Allt de odlar, och även i det mesta de säljer, är ekologiskt. Vilket Jag anser är ganska så viktigt. De har även ett mysigt litet fik som har massor med smarriga, hembakade fikabröd. Som jag ibland har bakat, hihi. Nog om det. 
 
För någon månad sendan var jag och sökte jobb på Ica Maxi. Har verkligen hållt tummarna för att få det jobbet! Känner att nu har jag jobbat med städning och servering i två år så nu är det dags för något nytt. Och gissa vad? JAG FICK JOBBET!!!!!! Fick ett samtal idag på lunchen så ska upp dit på måndag och bestämma schemat. Asnöjd! :D 
 


Slänger in en snygg bild på mig och Lisafisa från matten idag. That's how we work! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0