Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Springtur på löpbandet

Blev en liten springtur på löpbandet ikväll. Har så ont i kroppen efter gårdagens träningspass, positivt så klart, så var tvungen att röra bort lite. Bästa medicinen faktiskt. Om man har ordentligt med träningsvärk är det bästa man kan göra att träna. Tro det eller ej.
Blev även en korttis på roddmaskinen, är ju tvungen att prova alla mammas nya träningsredskap. Tänkte att jag skulle visa er lite vad jag brukar använda för redskap när jag tränar. Själv tycker jag det är väldigt tråkigt att hålla på med en och samma sak hela tiden under ett träningspass, så där det finns olika maskiner och redskap trivs jag bäst. Men det tar vi en annan gång.
 
Klockan är snart halv 8 och jag är redan dötrött, vad händer?? 
 
 
// Rostbiff med massa god sallad och cream fresh/sötsursås // 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0