Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

12 juni

Mycket har hänt sedan sist. Jag har jobbat, firat Sara som fyllt 18 bast, åkt på en spontanare till Norrköping, ätit sushi, solat och idag har vi paddlat med klassen. Riktigt kul att paddla faktiskt! Speciellt när man har så duktiga klasskompisar. "Så varför inte bada?", tänkte Emilija och Emma-Louise. Lika snabbt som det for ur munnen for även dom två ur kanoten, så typiskt dom... Haha!! Men kul var det. För oss andra i alla fall! 
 
I morgon ska mamsen och jag åka till mitt gamla jobb och hälsa på. Saknar dom såååå!! Ska försöka komma ihåg att ta med kameran på den resan också. På fredag står det lite olika saker på schemat. Hoppas på det bästa i alla fall. Liten uppvärmning inför lördag då Katrineholms studenter springer ut. Inge avundsjuk alls... Dock inte många månader kvar faktiskt?! helt sjuuuukt!! Har förövrigt skickat in mina sista skoluppgifter för årskurs 2 och tar om några ynka dagar ett välförtjänt sommarlov. Puss på er! 
 








 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0