Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Jobb Jobb Jobb

Rubiken beskriver ganska så bra hur jag försörjer mina dagar här på mitt sista sommarlov (känns helt sjukt att skriva det!!). Har jobbat hela veckan och ska även jobba fredag, lördag och söndag. Men ska försöka hinna ut en sväng till mina fina vänner och träffa dom innan jag laddar upp för en ny dag på jobbet. Saknar mina vänner jättemycket! Ser dom inte så mycket nu längre efter att jag fått jobb på Maxi... Men får förhoppningsvis träffa dom en stund imorgon kväll. :) 
Sprang för övrigt in i sista minut och hämtade ut mitt paket på Specce som kom i början på veckan. I paketet så låg ett par röda skor. Lägger upp en bild senare! Kramis :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0