Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Hemmagjord mango och passionsfruktsglass

Kom hem från nån timme sen från helgens sista arbetspass och har precis stigit ur badet och sitter nu med världens godaste glass. En nyttig glass, de ni! Eller ja nyttig kanske var och ta i. Finns väl egentligen ingen glass som är nyttig, inte vad jag har hört i alla fall. Men vad jag har hört så mår man bra och blir glad av lite onyttigt ibland. Och idag är min onyttiga dag. Den känns i magen, Usch! 

 

Ikväll är det plugg som står på schemat... Den här veckan händer det mycket. I morgon har vi matteprov (har inte ens börjat läsa..), på tisdag kredit och panträtt i juridiken och en svenskauppsats till torsdag (som jag inte heller har börjat på.. hehe). Det går bra nu känner jag...

 

Men nästa vecka är det äntligen påsklov. Gud vad skönt det ska bli! Kommer spendera största delen av veckan uppe i fjällen men min fina familj. Tror faktiskt vi har varit där varje år tio år i rad nu, så det känns nästan som att komma hem, fast ändå inte. Ska i alla fall bli skönt att få åka lite snowboard och rensa tankarna. Vem vet, kanske även blir lite skidor på längden också. 

 

Nej nu finns det snart ingenting att skylla på längre.. Nu är det bara att börja plugga. Wooohooo!!  

Trackback
RSS 2.0