Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

Myspys

 
Nu ska även jag prova på det här blogg livet har jag tänkt, eller det kan väl vara värt ett försök i alla fall. Stor del av min vardag går nämligen ut på att läsa massa andra som skriver om sin vardag och sina intressen och tycker det är jätteintressant! Så hoppas på att även jag lyckas! 
 

Kvällen spenderas med min lilla älskling på bilden ovan, äntligen säger jag! Har saknat henne enormt, fast vi går på samma skola...hehe! Just nu ligger vi nybadade som små russin i sängen och gottar oss med lite vindruvor och annat nyttigt tilltugg. I morgon bär det av till Nyköping för att delta i UF-mässan. Inte så speciellt taggad om jag ska vara ärlig... Men får avsluta denna kväll med lite myspys med Lina och en bra film! Nattinatti! 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0