Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

PluggPluggPlugg

 
 
Bläääää säger jag bara. Har suttit med pappa i ca 3 timmar nu och bara läst juridik... D.ö.d.a.m.i.g. Har två prov i morgon att göra. Juridik och matte. Har inte alls lust med det men antar att det bara är att göra skiten, så att man blir av med den. 
 
Slut på det tråkiga. I morgon börjar jag med volleybollen igen. Jippiii!! Ska bli riktigt kul faktiskt. Har inte spelat på ett tag nu då jag gick tillbaka till basketen, men har saknat den måste jag säga. Håller tummarna att jag inte tappat allt för mycket (av det lilla jag hade.. haha!) 
 
Hoppas veckan slutar bättre än den börjat i alla fall. Längtar till helgen då det ser ut att bli en del festligheter, och på måndag bär vi av mot Sälen. Sååå skööööönt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0