Besökstoppen jullanolsson.blogg.se -

STRONG AND CONFIDENT

 
 
 
DAILY FITINSPIRATION 
 
MÅSTE ta tag i min träning igen. Har varit väldigt dålig på att hålla igång efter att jag slutade med basketen, då jag känner att man inte har något att gå till längre. Ingen tid att passa eller lag att träna med. Känner det i både kropp och knopp att jag inte är i form. Blir lätt sjuk, får ont i ryggen och framförallt, dålig hy! För det är ju tyvär så, ju mer skräpmat och onyttigt du äter, desto sämre blir din hy. Så det är verkligen något jag tipsar om för er dom söker en ren och fin hy. För visst, det beror lite på vilken kräm du väljer, hur noga du tvättar ansiktet på morgon och kväll. Men A och O för en ren hy är att äta bra. Så nu är det dags att ändra på det! Ska även försöka sätta mig ner någon dag på lovet och göra ett träningsschema för min träning, så att jag håller igång. 79 dagar kvar till sommarlovet, NU KÖÖR VI!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0